پسری در تبعیدگاه ابدی

ترجمه ها ،داستان ها، مقالات و ترانه های حسین غریب

پسری در تبعیدگاه ابدی

ترجمه ها ،داستان ها، مقالات و ترانه های حسین غریب

مرا جانی بخش

مرا جانی بخش

 

 

ترانه از امیلی 

 

ترجمه از حسین غریب

 

 

 

چگونه به چشمان من چون دو دریچه ی باز

 

که تو را به درونم می برد نگاه می کنی

 

آن جا که من احساس کرختی و رخوت  می کنم

 

بی جان

 

روح من در جایی سرد خفته است

 

تا آن زمان که تو بیابیش

 

وآن را به خانه باز گردانی

 

مرا بیدار کن

 

مرا از درون بیدار کن

 

نمی توانم بیدار شوم

 

مرا از درون بیدار کن

 

مرا نجات بخش

 

مرا بخوان و از تاریکی رها ساز

 

مرا بیدار کن

 

خون مرا در رگ هایم جاری ساز

 

نمی توانم بیدار شوم

 

پیش از آنکه نابود شوم

 

مرا نجات بخش

 

مرا از این هیچ گشتن حفظ بدار

 

اکنن می دانم که بی تو هیچ نیستم

 

نمی توانی مرا ترگ گویی

 

نفست را در من بدمان و مرا حقیقتی کن

 

مرا جانی بخش

 

مرا بیدار کن

 

مرا از درون بیدار کن

 

نمی توانم بیدار شوم

 

مرا از درون بیدار کن

 

مرا نجات بخش

 

مرا بخوان و از سیاهی نجات بخش

 

مرا بیدار کن

 

خون مرا در رگ هایم جاری ساز

 

نمی توانم بیدار شوم

 

پیش از آنکه به نیستی رسم

 

مرا نجات بخش

 

مرا از این هیچ گشتن محفوظ بدار

 

مرا جانی بخش

 

دروغینی را زندگی می پنداشتم که تهی و پوچ بود

 

مرا جانی بخش

 

از نبود دستان تو از درون سرد گردیده ام

 

بی عشق تو ای عزیز تر از جانم

 

 

تنها تو زندگانی من در میان این بی جان آدمیان هستی

 

 

تمام این زمان نمی توانم باور کنم

 

 

نمی توانم پذیرای باشم این را

 

که در تاریکی نگاه داشته شده  بودم

 

تو آنجا در برابر من بودی

 

گویی هزاران سال خوابیده ام

 

باید چشمانم را به روی همه چیز باز کنم

 

بی هیچ اندیشه ای

 

بی هیچ صدایی

 

بی هیچ جانی

 

مگذار که اینجا جان دهم

 

چیزی بیش از این مرا باید سهم باشد

 

مرا جانی بخش

 

مرا بیدار کن

 

مرا از درون بیدار کن

 

نمی توانم بیدار شوم

 

مرا از درون بیدار کن

 

خوب می دانم که چه دروغ هایی در ورای خواب من جا خوش کرده اند

 

کابوسی که خود ساختم برای فرار از دنیای خودم

 

فریادهایم بلعیده می شوند

 

آرام نمی گیرد برای شب های با سکوت آمیخته

 

آه چه دیر زمانی را در عمیق خواب رویا پرورانیده ام

 

من خدایگان خیال پردازی هستم

 

 

کتاب الکترونیکی افتاده منتشر شد

 

افتاده

آلبوم ۲۰۰۳ اونه سنس

 

بها ۱۶۰۰ تومان

 

برای خرید آنلاین کتاب با ایمیل زیر مکاتبه نمایید:

 

sadhawk007@yahoo.com

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

مهدی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com

http://1356-kermanshah.blogsky.com

سهیل سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:17 ق.ظ

یاد دوران وبلاگ بخیر، سال 85... پونزده سال گذشت... جالبته کتاب به قیمت 1600 تومن فروخته میشده :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد