پسری در تبعیدگاه ابدی

ترجمه ها ،داستان ها، مقالات و ترانه های حسین غریب

پسری در تبعیدگاه ابدی

ترجمه ها ،داستان ها، مقالات و ترانه های حسین غریب

ماندگار

 

 

 

 

 

 

 

 

 از امیلی

 

ترجمه حسین غریب

 

 

 

 

 

کلمات طولانی فراموش شده

 

به آرامی در گوشم نجوا می شوند

 

هنوز نمی دانم چه چیز مرا اینجا نگاه داشته

 

آن دم که از درونم تهی گشتم

 

دانستم که تو هوز اینجایی

 

مرا نگاه می کنی

 

مرا می خواهی

 

می توانم این را احساس کنم که مرا پایین می کشی

 

از تو می ترسم

 

تو را دوست می دارم

 

نمی گذارم که مرا به پایین بکشی

 

تو را شکار خواهم کرد

 

بویت را احساس می کنم

 

هنوز زنده ای

 

تپش های قلبت را در سرم احساس می کنم

 

مرا نگاه می کنی

 

مرا می خواهی

 

می توانم احساس کنم که داری مرا به پایین می کشی

 

مرا نجات می بخشی

 

مرا صدا می زنی

 

مرا نگاه می کنی

 

مرا نگاه می کنی

 

مرا می خواهی

 

می توانم احساس کنم که داری مرا به پایین می کشی

 

از تو می ترسم

 

نمی گذارم که مرا به پایین بکشی